Mūsu visbiežāk uzdotie jautājumi
Vai es varu atgriezt savu pasūtīto produktu?
Jā, mēs piedāvājam 14 dienu atgriešanas politiku, par to vairāk šeit.
Vai es varu izsekot savu pasūtījumu pēc pasutīšanas?
Jā, mūsu pasūtījumi ir 100% izsekojami, caur šo lapu, vai savā e-pastā saņemot pasūtījuma izsekošanas numuru caur kurjerpiegādātāju saitēm.
Kā uzzināt vai mans pasūtījums ir apstiprināts?
Tu e-pastā 24 stundu laikā saņemsi pasūtījuma apstiprināšanas e-pastu. Ja izvēlējies apmaksu veikt ar rēķinu, tad pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu saņemsi pēc tam kad nauda būs ienākusi mūsu kontā. Mūsu rekvizītus vari atrast šeit.
Vai Jūs piedāvājat personalizācijas iespējas dāvanām?
Ja vēlaties izveidot īpašu dāvanu ar vairākiem mūsu produktiem, vai citādāk iepakot, lūdzu, vispirms sazinieties ar mums pa telefonu, vai aizpildot šo formu.
Kādas piegādes iespējas Jūs piedāvājat?
Mēs piedāvājam paciņas izsūtīt ar Omniva, DPD un Latvijas Pasta kurjeru.
Kādas ir piegādes izmaksas?
Saņemt preci var ar pakomātiem DPD un Omniva (3.40eur) vai arī mūsu veikalā bezmaksas.
Cik ātri saņemšu pasūtījumu?
Pasūtījumus izsūtam 1-2 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas.
Noslogotākā brīdī, piemēram, pirmssvētku laikā izsūtam kādu dienu vēlāk, par to informējot iepriekš!
Pakas ceļošanas laiks atkarīgs no pārvadātāja. Parasti pakomāti piegādā 1-2 dienu laikā pēc izsūtīšanas (izņemot svētdienas).
Kā nosūtīt paciņu pa tiešo draugam vai ģimenei?
Pasūtījumā norādi nevis savu, bet drauga Vārdu Uzvārdu un Telefona Nr. Tad arī paciņu noformēsim uz viņa kontaktiem SMS no pakomāta tiks nosūtīta viņam, kolīdz paciņa būs klāt. Rēķinu sūtījumos klāt neliekam, to atradīsi savā e-pastā elektroniski pēc pasūtījuma noformēšanas.